دَرهم

نوشته های یک بای پولار

دَرهم

نوشته های یک بای پولار

ثواب اجباری

مشکلی جدید و نوین در زندگی پر نشیب من، سهم من از این ثواب هیچ است


سهم من همان بی اعتمادی ها و بی توجهی هاست


من ثواب می کنم، باید ثواب کنم، اما پدرم مرد خوبیست، پدرم از من بهتر است


من ثواب باید بکنم، چرایش بر همه واضح و مبرهن است؛ خوبی کردن به همنوع!!!!


سوالی دارم، اگر گور پدر همنوع را سرلوحه زندگی قرار دهم، مشکلی ایجاد می شود؟


اگر دیگر همنوعان هم گهگاهی به من توجه کنند و در حق من ثواب کنن، به جایی بر می خورد؟؟


اصلاً بهتر نیست آشنایان من دست از فریب دادن من بردارند؟؟؟


لااقل قدیم برای فریب دادن یا مجبور ساختن " خرج " می کردند، الآن " خر " می کنند!!!!



دوستان اگر آن " ج " گمشده را یافتید، تماس بگیرید تا من از آن خرج، بخشی را به عنوان مژدگانی بریزم به حسابتان




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد