دَرهم

نوشته های یک بای پولار

دَرهم

نوشته های یک بای پولار

اسم خارجی بذار گرونتر بفروش، اسم خارجی بذار خودتو راحت کن . . .

یه چیز جالب!


جدیداً برای چیزایی که از قدیم بوده اسم جدید که اغلب هم انگلیسی هست می ذارن و اونو گرون می فروشن؛

خوکچه هندی 20 تومن بود الآن بهش می گن: گینه پیگ! شده 300 تومن، 300هزار تومنااااا !


این ساق شلواری ها هم از قدیم بود، الآن بهش می گن لِگ!!! Leg ؟!؟!؟ لِگ که تو انگلیسی یعنی پا! چه ربطی داره آخه؟


-----------------------------------


قدیما به یارو می گفتن چِت باز و عملی الآن می گن گُل باز !!!!

قدیم می گفتن: خلاف الآن می گن: عشق و حال !!!! خوب همون آشغاله دیگه...


از اونجائیکه من سیگاری هستم روزی دوبار به دکه های روزنامه فروشی مراجعه می کنم برای خرید سیگار، تمامی دکه ها Paper دارن و یه سری هم رسماً تبلیغ کردن!!! یارو رو دکه کاغذ A4 ی که روش پرینت شده : OCB زده

(OCB یکی از برند های Paper هست که تو ایران این پیپرها تا چند سال پیش اغلب برای سیگار دست پیچ استفاده می شد)


تو هر کوی و برزن هم می ری بوی این کثافت می یاد. از پولدار بگیر تا بدبخت همه دارن می کشن.



حس می کنم جزو اقلیت های جوان جامعه هستم، البته از این حس خوشم می یاد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد